Bine ati venit pe forumul andr3y.forumclan.net ,va rugam sa va inregistrati.Va multumim!



AcasaAcasa  CalendarCalendar  ParteneriParteneri  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Va anunt ca comunitatea noastra va acorda suport tehnic pentru serverele care intra in comunitate si va vom crea si redirecte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!Inregistrativa pentru a ajuta la cresterea comunitatii,fiti activi pe forum!!!!!!!!!!!
***Cautam staff cu experienta******INCEPEM CONCURSUL ANUAL 1000 POSTURI SI IEI PREMIU 10 euro***Cautam designeri pentru forum***
!!!Cautam persoana cu IP static pentru hostarea unui server de cstrike mod normal!!!

Distribuiţi | 
 

 Dictionar PhotoShop

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
avatar
Andr3y
Fondator
Fondator

Mesaje : 1520
puncte : 12348
Data de inscriere : 09/01/2010
Varsta : 50
Localizare : jud.Mures

MesajSubiect: Dictionar PhotoShop   Lun Apr 12, 2010 5:46 am

Eu fiind un "begginer" in Photoshop si neintelegand multi termeni am gasit acest tutorial dupa o lunga cautare pe google si m-am gandit sa il pun si aici ca sa ii scutesc pe incepatori de o cautare mai lunga

A:
Abstract = Abstract este un stil de semnatura/render/imagine in care se folosesc c4d-uri si brush-uri abstracte , iar outcome-ul as fie abstract in sine.

B:
Background = Partea imaginii care este in spatele renderului/imaginii princilare , sau mai pe scurt imaginea de fundal
Brush = Un tool al photoshopului , care poate fi luat ca si o pensula , avand mai multe stiluri in care se poate aplica , de aceea exista mai multe tipuri de brush : Splatter , Abstract etc, de multi ori incepatorii confruntandu-se cu acest tool , iar apoi trec la altele , uitandu-l pe aceste , cu toate ca poate fi de folos anumitor efecte , chiar si lightingului.
Blending = Blendingul se refera la integrarea anumitor brush-uri/c4d-uri/elemente din photoshop in background , de asemenea sunt si Blending Options care asigura niste efecte ale acestora , sau niste moduri in care vor aparea acestea in imagine: Overlay, Soft Light etc.
Blur = Blur este un tool care poate contribui la deepth facand locul “blurat” in ceata . De multe ori se exagereaza cu acesta spatiul devenind “too blurry” (prea in ceata) si astfel trebuie corectat.
Burn = Burn este un tool care este folosit la inchiderea imaginilor prea deschise.
Brighites = Brighites-ul reprezinta cat de deschis sau cat de inchisa este imaginea si se regaseste impreuna cu Contrast in Layer-New Adjustement layer

C:
Coloring = Coloringul reprezinta modul in care imaginea/semnatura este colorata , acesta este destul de greu de nimerit , insa trebuie avut grija si la celelalte culori din imagine , adaugand PhotoFilter/Gradient Maps/Chanel Mixers etc. pentru a il integra mai bine.
Compozitie = Compozitia semnifica alcatuirea tag-ului/imaginii , trebuie avut grija la aceasta sa nu se exagereze devenind “too messy” (prea dezordonata , nearanjata).Tot timpul la o semnatura in special trebuie sa aveti o compozitie cat mai buna , sa nu fie background-ul gol.
Cinema 4D Render = Renderele C4D sunt niste imagini , de forma abstracta sau “effect”(cele care pot fi folosite pe Screen de obicei si au mai multe efecte de lumina) iar acestea se adauga intr-o semnatura/imagine fiind un efect .
Color Balance = Color Balance se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Color Balance si dupa cum ii spune si numele se foloseste la reglarea culorilor.
Chanel Mixer = Chanel Mixer-ul se afla in Layer-New Adjustement Layer-Chanel Mixer si este folosit la “mixarea” culorilor.
Constrat = Contrastul semnifica cat de deschis , sau cat de accentuate sunt culorile dintr-o imagine si acesta se gaseste unde se afla si Color Balance/Chanel Mixer aflandu-se impreuna cu Brighitess.

D:
Depth = Depth-ul se regaseste in partea de background a tag-ului si se poate realiza cu : Gradient Maps , Blur Tool , Brighites/Contrast .

E:
Effect = Effect , pe romaneste efect-ul , reprezinta niste modalitati prin care ii puteti da imaginii un alt aspect , de exemplu un efect ar fi incadrarea C4D-urilor , brushurile puse bine , clipping mask etc.

F:
Foreground = Foreground-ul reprezinta cealalta culoare dintre cele doua care sunt in panoul din photoshop (BackGround si ForeGround) si de exemplu il puteti folosi la gradient , From Background #FFFFFFF to Foreground #000000 si se va creea un Gradient de la Alb la Negru.
Fill = Acesta are 2 semnificatii 1.Se poate regasi in Edit->Fill iar acesta inseamna acoperirea imaginii cu o culoare , iar pentru un rezultat mai bun il puteti pune pe Overlay , SoftLight , Screen , Lighten si puteti sa scadeti din opacity si are ca si scurtatura Shift+F5 . 2.Reprezinta un fel de opacity dar mai exact cat la suta din imagine sa se vada.
Flow = Flow-ul reprezinta “curgerea” backgroundului spre render
, figurat vobind , iar acesta se realizeaza cu Liquifi(Filtrer-Liquifi) si cu C4D-uri.

G:
Gradient = Gradient-ul este un tool care realizeaza trecerea de la o culoare la alta , de exemplu dela Alb la Rosu trecand prin Alb , Alb-Rozaliu , Roz etc .
Gradient Map = Acesta se regaseste la Layer-New Adjustement Layer-Gradient Map si foloseste la recolorarea imaginii , creend si deepth.Acesta poate fi folosit pe SoftLight/Overlay/Screen si altele scazand opacitatea.

H:
Hue = Hue se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Hue si se foloseste la schimbarea culorii , de preferinta nu il folositi prea des si pre accentuat

L:
Lighting = Lightingul reprezinta spotul luminos al imaginii si acesta se face cu un Soft Brush pus pe un layer cu background negru apoi setat pe Screen etc.
Layer = Layer-ul este acea imagine noua care apare cand apasati Ctrl+Shift+N putand pune orice pe ea apoi setand-o pe anumite moduri pentru a se vedea si cea de dinainte , sau stergerea unor parti

O:
Opacity = Opacity semnifica cat la suta din imagine sa se vada si este aproape similar cu Fill-ul(definitia a doua)
Outcome = Outcome-ul este rezultatul unui tutorial , in urma unor sfaturi sau al altor lucruri

R:
Render = Renderul este imaginea fara background care se salveaza .PNG iar aceasta poate fi pusa peste orice vazandu-se doar imaginea

S:
Stock = Stock-ul este imaginea intreaga care include un render + un background afeerent acestuia
Sharpen = Sharpenul este un tool care poate fi folosit la clarificarea unor imagini , ATENTIE! , nu-l folositi in exces ca duce la oversharpened si apoi trebuie clarificata cu blur…

T:
Texture = Textura este o imagine care pusa pe un anumit mod (Lighten , Screen) asigura un efect , trebuie avut grija ca acesta sa fie in legatura cu tema imaginii pentru a se “asorta”
Sus In jos
http://andr3y.forumclan.net
 

Dictionar PhotoShop

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: PhotoShop :: Utile Photoshop :: Tutoriale photoshop-
Andr3y CsComunity Top66 StatisticiPromovare Site - Top123.roTraficx.net
Creeaza un forum | © phpBB | Forum gratuit de suport | Contact | Semnaleaza un abuz | Creeaza-ti propriul blog